Activitatea Centrului de Informare și Servicii pentru Cetățeni Costești

În cadrul Primăriei funcționează Centrul de Informații și Servicii pentru Cetățeni  (CISC)  începând cu 16 iunie 2021. CISC a fost deschis cu suportul Programului USAID Comunitatea Mea, ce oferă și în prezent asistență tehnică.

Beneficiile pentru cetățeni în urma deschiderii CISC-ului sunt:

  • accesul ușor la informațiile privind serviciile publice prestate de APL;
  • solicitarea și obținerea serviciilor într-un singur punct;
  • minimizarea numărului de documente necesar pentru obținerea serviciilor;
  • clarificarea procedurilor pentru obținerea de avize, certificate și alte documente emise de Primărie;
  • folosirea formularelor tip și minimizarea timpului pentru perfectarea cererilor;
  • minimizarea timpului pentru obținerea serviciilor publice;
  • orientarea spre alte instituții sau oferirea asistenței în rezolvarea problemelor care nu țin de competența Primăriei;

De la data de deschidere a Centrului, au fost primite 4521 de solicitiări de la 4224 de cetățeni și 27 de persoane juridice. În mediu pe lună , la CISC au fost înregistrate 118 de solicitări de la 66 de beneficiari unici. Până în prezent, Primăria a eliberat prin intermediul CISC-ului 2825 de documente sub formă de adeverințe, certificate, extrase și răspunsuri la scrisori și la petiții. Cele mai multe solicitări au fost înregistrate în noiembrie 2021 într-un număr de 346. Distribuția totală a documentelor

Activitate CISC Costesti mai 2024
DISTRIBUIE

RAPORTEAZĂ O PROBLEMĂ

×