Informație din partea Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) pentru vânzători și prestatori de servicii.
APCSP comunică despre lansarea unui nou număr de telefon destinat consilierii și informării consumatorilor și mediului de afaceri. Noul număr de telefon pentru consumatori 022 51 51 51 permite preluarea simultană a mai multor apeluri și este indicat în noul panou informativ al Consumatorului.
Potrivit prevederilor art. 25 alin. (12) al legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor, vânzătorul și prestatorul sânt obligați să afișeze la vedere adresa și numărul de telefon al autorității abilitate cu funcții de protecție a consumatorilor, informația privind termenul de garanție la produsele, serviciile oferite, precum și informația despre obligativitatea prezenței bonului de casă sau a unui alt document, care confirmă faptul cumpărării produsului, presătrii serviciului, la examinarea reclamației.
Informăm că pentru neafișarea informației de mai sus de către vânzător sau prestator se sancționează cu amendă de la 30 la 60 unități convenționale aplicată persoanei juridice.